Apmeklē mūsu amatnieku forumu – spied šeit!
Vīrs uzbūvējis piekabē gāzģeneratoru un darbina ar to savu Audi 100 «cigāru». Iedarbināšanas process protams ir uz cienītāju, kurināšana, trubu likšana un karbūža tūnings aizņem krietnu pusstundu. Vēl ir jautājums, cik legāls uz ceļa ir šāds pepelacs. Lai gan pieļauju – ja apskatē ar piekabi nerādās, viss varētu būt kārtībā.
Jāpiebilst, ka šāda veida tehnoloģijas ir pazīstamas jau kopš otrā pasaules kara laikiem, kad daudzās vietās, tostarp Latvijā, materiālu deficīta laikā, auto darbināja koksne. Neviena mašīmbūves kompānija pašlaik sērijveidā šāda tipa vāģus nepiedāvā, tomēr visā pasaulē gana daudz entuziasti ir pacentušies modificēt jau esošos auto šāda tipa degvielai.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru